حضور اعضای کاروان نور در برنامه «زیارت دوره» + عکس
کد خبر: 3734734
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

حضور اعضای کاروان نور در برنامه «زیارت دوره» + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تعدادی از اعضای کاروان قاریان جمهوری اسلامی ایران در مراسم حج امسال در برنامه «زیارت دوره» شرکت کردند.

به گزارش ایکنا؛ یکی از برنامه‌های ویژه همیشگی و خاطره‌انگیز برای زائران حج، بازدید از مساجد و اماکن تاریخی صدر اسلام در مدینه است که این حرکت فرهنگی «زیارت دوره» نام گرفته است.
در این راستا و طی روز گذشته، تعداد هفت نفر از اعضای کاروان قاریان حج سال ۹۷ در این برنامه حضور یافتند که شامل حضور در قبرستان احد(محل دفن حضرت حمزه سیدالشهدا و دیگر شهدای غزوه احد)، مسجد ذوقبلتین(جایی که فرمان تغییر قبله از مسجدالاقصی به مسجدالحرام برای پیامبر(ص) نازل شد)، اولین مسجد تاریخ اسلام در مدینه و منطقه تاریخی غزوه خندق می‌شد.
همچنین، در چارچوب اعزام کاروان قرآنیان جمهوری اسلامی ایران به مراسم حج امسال، صبح امروز سه‌شنبه، نهم مردادماه نیز دو نفر از اعضای کاروان نور شامل محمدحسن موحدی و سیدمصطفی حسینی از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
یادآور می‌شود، اعضای «کاروان نور» در پنج گروه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که سه گروه مدینه بعد و دو گروه مدینه قبل خواهند بود.

انتهای پیام
captcha