به گزارش ایکنا از خوزستان، بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) رامشیر، اقدام به برگزاری جلسات گفتمان مهدویت در این شهرستان کرده است.
این جلسات ویژه افرادی که دورههای مهدویت را گذرانده برگزار شده است و هدف از آن بررسی شیوههای آموزش و ترویج آموزههای مهدویت با توجه به مسائل و نیازهای روز است.
این جلسات روزهای چهارشنبه در محل بنیاد مهدویت رامشیر تشکیل میشود و 10 نفر از مربیان مهدویت در این جلسات شرکت میکنند.
انتهای پیام