
رشید محمودی، سرپرست اداره امور هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفتوگو با ایکنا از کردستان، سرپرست اداره امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت و گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامهنویسی کُردی عصر روز پنج شنبه ۱۱ مردادماه با حضور حمید نیلی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، دکتر ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان و هنرمندان با معرفی برگزیدگان این جشنواره در بوکان برگزار شد.
وی افزود: در اختتامیه این جشنواره پس از قرائت بیانیه هیات داوران، تقدیر ویژه هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایشنامه«په رپوله پیره گان»نوشته« غلامرضا همتیان» از بیجار اهدا شد.
محمودی بیان کرد: رتبه سوم نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کوردی با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و چاپ اثر به نمایشنامه« خانووی سیهه م» نوشته «تریفه کریمیان» از سقز تعلق گرفت.
سرپرست اداره امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: رتبه دوم نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کوردی با اهدای دیپلم افتخار، جایزه نقدی، تندیس جشنواره و چاپ اثر به نمایشنامه «پانکییه کان » نوشته «صابر نیکبخت» از سنندج اهدا شد.
وی یادآور شد: هیأت داوران این جشنواره رتبه اول خود را با اهدای دیپلم افتخار، جایزه نقدی، تندیس جشنواره و چاپ اثر به نمایشنامه «هه موومان باشین» نوشته« باقر سروش» از بیجار اختصاص یافت.
انتهای پیام