جهاد دانشگاهی؛ مهد پرورش نخبگان
کد خبر: 3736521
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

جهاد دانشگاهی؛ مهد پرورش نخبگان

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: امروز جهاددانشگاهی نخبگان بسیار خوبی را پرورش داده است و به نوعی مهد پرورش نخبگان تلقی می‌شود. همچنین در موضوع پژوهش که پایه اول تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی منطقی است، این نهاد انقلابی حضور موثری داشته و دارد.

جهاد دانشگاهی؛ مهد پرورش نخبگان

فتح‌الله حقیقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، پیرامون فرارسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از یادگار‌های انقلاب است و امروز این نهاد انقلابی در امر پژوهش، آموزش، خدمات اجتماعی و اقتصادی به جامعه، موضوعات بهداشتی و درمانی خدمات خوبی را انجام داده است.

پرورش نخبگان توسط جهاددانشگاهی
وی ادامه داد: امروز جهاددانشگاهی نخبگان بسیار خوبی را پرورش داده است و به نوعی مهد پرورش نخبگان تلقی می‌شود. همچنین در موضوع پژوهش که پایه اول تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی منطقی است، این نهاد انقلابی حضور موثری داشته و دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: جهاددانشگاهی شاخص و اطلاعات پژوهشی خوبی در اختیار مدیران قرار می‌دهد به طوری که این شاخص‌ها منشا تصمیم‌گیری است.

خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا؛ بیان‌کننده خواسته‌های مردم
حقیقی افزود: جهاددانشگاهی در گستره دانشگاه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است. خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا در انعکاس اخبار رابط خوبی بوده و توانسته‌اند خواسته‌ها و مشکلات مردم را پالایش و در اختیار مدیران قرار دهند. همچنین نظرات مدیران را به مردم منتقل و در کاهش انشقاق بین مردم و حاکمیت که یک آفت تاریخی بزرگی بوده است، این نهاد انقلابی توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد.
وی گفت: امروز یکی از مراجع توانمندی کشورها موضوعات دانش‌بنیان است که در این زمینه جهاددانشگاهی فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است.

موفقیت‌های جهاددانشگاهی در موضوعات دانش‌بنیان
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی افزود: امروز شاهد هستیم رقابت دنیا بر اساس اقتصاد جهانی سنجیده می‌شود و یکی از ارکان بزرگ رقابت، موضوعات نوین و دانش‌بنیان است که جهاددانشگاهی در این زمینه به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.
حقیقی افزود: امروز جهاددانشگاهی در ارتباط با درمان ناباروری زوجین که زمانی به یک ناامیدی تبدیل شده بود، توانسته اقدامات ارزشمندی را انجام دهد. ایده مطالعه سلول‌های بنیادی، پزشکی و درمانی از این نهاد انقلابی نشات گرفته است.
وی گفت: جهاددانشگاهی هنوز به آرمان‌هایی که ترسیم کرده نرسیده است و مسایل و مواردی وجود دارد که باید مورد مساعدت قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به سابقه چندین ساله از زمینه و پیشرفت لازم برخوردار است و امیدواریم شاهد شکوفایی روز افزون این نهاد انقلابی باشیم.
انتهای پیام

captcha