مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهر کرد معرفی شد
کد خبر: 3736890
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهر کرد معرفی شد

گروه اجتماعی- مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد مقام معظم رهبری با حضور معاونت منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهر کرد معرفی شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی صبح روز گذشته در آیین تودیع و معارفه مسول نهاد نمایندگی دانشگاه پيام نور شهرکرد، بیان کرد: داشتن اساتید روحانی در مراکز دانشگاهی باعث ایجاد وحدت در دانشگاه می‌شود و روحانی می‌بایست مبلغ رسالت دین باشد.
وی افزود: لازم است مسئولان تلاش کنند تا باری از دوش مردم برداشته شود چراکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است.
معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در ادامه بیان کرد: نگاه به یکدیگر باید نگاه خدمت و دست‌گیری باشد و نه نگاه مچ‌گیری و دانشگاه نیز به عنوان بهترین محیط جامعه رسالت خویش را به نحو مطلوب انجام دهد.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: لازم است دستاورد‍‌ها و اتفاقات خوبی که در دانشگاه می‌افتد دیده شده و بیان شود چراکه برگزاری مراسم‌ها، برنامه‌های مذهبی، نشست‌های هم‌اندیشی، بصیرت افزایی و ... از افتخارات دانشگاه به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: ممکن است اساتیط نگاه‌های سیاسی مختلفی داشته باشند اما قضاوت درمورد آن‌ها غلط است چرا که فضای دانشگاه، یک فضای آزاداندیشی است و لازم است گفتمان‌ها در دانشگاه در راستای روشن‌نگری، بلندنظری و نگاه خوب ایجاد شود و مانع از ایجاد زمینه‌های انحراف شویم.
معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه با یک داشنگاه متمدن فاصله داریم، یادآوری کرد: تمدن شامل فناوری، فرهنگ، اخلاق، دین و ... می‌باشد و لازم است تلاش کرد تا نگاهمان مانند نگاه مقام معظم رهبری باشد.
به گزارش ایکنا، در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سعید صفی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از طرف مسئولان نهاد ودانشگاه تودیع و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.


انتهای پیام

captcha