هنر وزین تئاتر دریچه ای برای حل و بیان مشکلات و مسایل اجتماعی است
کد خبر: 3737667
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

هنر وزین تئاتر دریچه ای برای حل و بیان مشکلات و مسایل اجتماعی است

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پیامی به سومین جشنواره منطقه ای تئاتر شهروند سقز عنوان کرد: هنر وزین تئاتر راهی مفید و سرشار از خلاقیت برای حل و بیان مشکلات و مسایل اجتماعی است.

هنر وزین تئاتر دریچه ای برای حل و بیان مشکلات و مسایل اجتماعی است

به گزارش ایکنا از کردستان، در پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به سومین جشنواره منطقه ای تئاتر شهروند سقز آمده است؛ جشنواره شهروند دریچه ای نو و امیدوارانه برای رشد آگاهی و خرد جمعی جهت چگونگی برخورد جمعی با مسایل اجتماعی است.
زندگی مدرن باهمه جذبه ها، جلوه ها، ظرفیت ها و امکانات آن پراز فراز و نشیب هایی است که همواره بشر را دچار سردرگمی و اشتباهاتی رفتاری و روانی نموده است و لازم است به مسایل شهری توجه بیشتری شود.
هنر وزین تئاتر راهی مفید و سرشار از خلاقیت برای حل و بیان مشکلات و مسایل اجتماعی است و بیش از پانصد سال قبل از میلاد واکاوی و روانکاوی لایه های پیچیده و گنگ انسان و اتنماع را پیش از هر روانشناس و فیلسوف و جامعه شناس دیگری در آثاری همچون مدآ و الکترا آغاز نموده است و به حقوق انسان در جامعه و جایگاه خرد و اندیشه در زندگی توجه ویژه ای داشته است.
حال در استان کردستان مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین ، به میزبانی شهرستان سقز برای سومین بار جشنواره شهروند را به امید تعریف درست حقوق شهروندی و تبیین درست بحران های انسان امروز که همانا شهر و مسایل شهریست برگزار می نماید به این امید که همه شهرنشین ها در رویارویی مشکلات و مسایل اقتصادی ، خانوادگی ، اجنماعی و سیاسی تفکر و اندیشه شهری بیاموزند.
انتهای پیام

captcha