تقدیر از مرشد همدانی در جشنواره سراسری «نقالان علوی»
کد خبر: 3740961
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

تقدیر از مرشد همدانی در جشنواره سراسری «نقالان علوی»

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان خبر داد: در سومین ‌جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر «نقالان علوی» از مرشد مهدی چایانی داور همدانی حاضر در این جشنواره به عنوان پیشکسوت تقدیر می‌شود.

 تقدیر از مرشد همدانی در جشنواره سراسری «نقالان علوی»

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، تیمور آقامحمدی معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: یک اثر از همدان به مرحله‌ پایانی جشنواره تئاتر «تیرنگ» که به همت حوزه‌ هنری استان مازندران برگزار می‌شود راه یافته است.
وی بیان کرد: رضا فقیهی، با اثر پژوهشی «مهره ریزان»، با دو بازیگر در بخش پژوهشی از همدان در پانزدهمین جشنواره‌ تئاتر تیرنگ حضور خواهد داشت.
آقامحمدی ادامه داد: همدان همچنین در سومین ‌جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر «نقالان علوی» نماینده خواهد داشت.
وی افزود: این جشنواره 1 الی 6 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و120 اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال و از میان آن‌ها حدود 60 اثر مورد قبول قرار گرفت. در ادامه از میان این 60 اثر با بازبینی‌های انجام شده از فیلم‌ها و اجراهای زنده در تهران، 31 اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در پایان گفت: مرشد مهدی چایانی به عنوان داور در این جشنواره حضور خواهد داشت و قرار است در اختتامیه‌ این جشنواره از وی به عنوان پیشکسوت این عرصه تقدیر شود.
انتهای پیام

captcha