بررسی حربه شکست‌خورده تحریم‎های آمریکا در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3741187
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

بررسی حربه شکست‌خورده تحریم‎های آمریکا در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ـ شصت و دومین شماره دوهفته‎نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره موضوعاتی از قبیل تحریم‌‎های آمریکا علیه ایران، پوست‌اندازی در نظام مهندسی ساختمان و عوامل چالش‌زا در بنگاه‌های کوچک مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی حربه شکست‌خورده تحریم‎های آمریکا در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، پرونده اصلی این شماره با عنوان «وقتی کودتا علیه «نخست وزیر محبوب» فراموش می‌شود!» به موضوعی پیرامون لشگر نوظهور سلطنت‌طلبان اختصاص دارد.

«پوست‌اندازی در نظام مهندسی ساختمان» پیرامون یک بنگاه اقتصادی رانت‌زده و ناکارآمد، «ماهیت خانوادگی عاملی چالش‌زا در بنگاه‌های کوچک و متوسط» به بهانه برگزاری اولین نمایشگاه صنایع کوچک و «حربه شکست‌خورده کاخ سفید» پیرامون تحریم‌های یکجانبه «آمریکای تنها»، تحلیل‌های منتشر شده در شماره اخیر دوهفته نامه است.

خوانشی بر نمایشنامه «فعل» نوشته محمد رضایی‌راد با عنوان «فعل؛ اهمیت شطحیات» از دیگر مطالب نشریه می‌باشد که به قلم شیرین کاظمیان، کارشناس تئاتر نوشته شده است. «تاثیر آب و هوا در جذب گردشگر» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم امیرحسین قریشی است.

«بهترین آموزگار انسان»، «چرا دروغ می‌گویند»، «به بهانه روز خبرنگار»، «خبرنگاری یا خبرنویسی» و «ستاره‌ای در آسمان اسپهان» عنوان یادداشت‌های این شماره به قلم محمدحسن سرائی، حسام‌الدین شیخی، شورش عزیزی و عباس مهری‌اردستانی می‌باشد.

«صنعت خودرو می‌تواند از بحران تحریم‌ها به سلامت عبور کند» عنوان گفت‎وگویی با یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس  است. دست آخر هم به بهانه درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، زندگی این مردِ هنرمند در گزارشی با عنوان «بدرود آقای بازیگر» مورد ررسی قرار گرفته است.

یادآور می‎شود دوهفته‌نامه آیت ماندگار به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی، نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام

captcha