میدان امام حسین(ع)؛ میزبان جشنواره نقالان علوی
کد خبر: 3741637
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

میدان امام حسین(ع)؛ میزبان جشنواره نقالان علوی

کانون خبرنگاران نبأ_ سومین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی «غدیر»(نقالان علوی) به همت مدیریت مراکز فرهنگی منطقه ۱۲ و فرهنگ‌سرای عترت با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی و با دبیری حسین عالم‌بخش در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این برنامه فرهنگی با هدف زنده نگه ‌داشتن عید سعید غدیر خم، شناخت سبک زندگی امیرالمومنین(ع)، داستان‌های مربوط به قضاوت‌های حضرت و علم و معرفت‌شناختی با مدیریت مراکز فرهنگی منطقه ۱۲ و فرهنگ‌سرای عترت و مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری این جشنواره و با دبیری حسین عالم‌بخش تا فردا، ششم شهریور در میدان امام حسین(ع) ادامه دارد.
گفتنی است؛ این برنامه به‌طور ‌هم‌زمان در سه مکان میدان امام حسین(ع) از ساعت 17 الی 19:30، آمفی‌تئاتر رو باز بوستان آب و آتش از ساعت 20:30 الی 23 و صحن یادگار امام راحل واقع در حرم امام خمینی(ره) از ساعت 20:30 الی 21:30  در حال برگزاری است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی، هنری شهر تهران و فرهنگ‌سرای عترت می‌توانند با شماره تلفن 33322210 تماس بگیرند و یا به نشانی سایت پورتال به آدرس http://12.farhangsara.ir مراجعه کنند.
همچنین، فضاهای مجازی فرهنگسرا در پیام‌رسان سروش farhangsara_etrat@ و نیز اینستاگرام به آدرس farhangsara_etrat از دیگر راه‌های ارتباطی با این فرهنگ‌سرا است.

پریا سبزمحمدی

انتهای پیام

 

 

captcha