گروه بینالملل- مصریها در پی افزایش قیمت میوه با راهاندازی کمپین «بگذار تا خراب شود» اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.
به گزارش ایکنا به نقل از نسخه پایگاه خبری اسپوتنیک؛ کمپین «بگذار تا خراب شود» در تحریم و اعتراض مردم نسبت به افزایش قیمتها در راه اندازی شد.
مردم مصر در فضای مجازی یکدیگر را به تحریم خرید میوه از تاریخ دهم تا هفدهم شهریورماه جاری تشویق و دعوت میکنند. این اقدام مردمی با هدف تحت فشار قرار دادن تجار و عاملان گرانی بازار میوه انجام خواهد شد.
هزاران تن از مردم مصر در شبکههای اجتماعی از قبیل فیسبوک و توییتر به این کمپین پیوستهاند.
یاد آور میشود، قیمت بعضی از میوهها در مصر، طی یک ساله گذشته جند برابر شده و این مسأله اعتراض مردم این کشور را برانگیخته است.
انتهای پیام