«شروع» آشنایی با عاشورا در فرهنگ‌سرای ملل
کد خبر: 3747654
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

«شروع» آشنایی با عاشورا در فرهنگ‌سرای ملل

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی و شهادت سالار شهیدان ویژه‌برنامه «شروع» 29 و 30 شهریورماه از ساعت 18 تا 22 در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این ویژه‌برنامه با سبک و شیوه‌ای نوین سعی در آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با واقعه و اتفاقات قیام عاشورا را دارد که در ابتدای حضور میهمانان در گروه‌های مختلف پذیرایی و در ادامه به بخش نمایش فیلم هدایت می‌شوند و پس از آن راویان به روایت وقایع و اتفاقات و مسیر حرکت امام حسین(ع) از مکه به کربلا و اتفاقات آن روز بزرگ می‌پردازند.
ویژه‌برنامه «شروع» بر محوریت این جمله که «دیدنی‌ها را دیدیم ...، شنیدنی‌ها را شنیدیم ...، اکنون نوبت ماست که برگزینیم. فصل، فصل شروع دوباره است ... طلوع کن» فکر و انتخاب راه صحیح را به عهده شرکت‌کننده می‌گذارد.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، مراجعه کنند.
تصویرگری کودکان از واقعه عاشورا در فرهنگ‌سرای کار و تعاون
سید‌اسماعیل جعفرپور، رئیس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: طی برنامه‌ای که امروز، 26 شهریورماه از ساعت 10 تا 12 در این فرهنگسرا برگزار می‌شود، کودکان برداشت خود از کتاب «10 قصه عاشورا» را تصویرگری می‌کنند.
وی عنوان کرد: تصویرسازی، نقاشی، سفال‌گری، قصه‌گویی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای کار و تعاون برای کودکان در ماه‌های محرم و صفر است.
فرهنگ‌سرای کار و تعاون در بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی واقع شده است.
مریم قهرمانیان
انتهای پیام

captcha