هنر دینی؛ از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی
کد خبر: 3749470
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

هنر دینی؛ از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، بازگرداندن هنر به دامان دين را از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست.

هنر دینی؛ از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی آئینی با حضور حمیده ماحوزی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، 1 مهرماه، سیده یاسمین امیرزاده به عنوان سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه بوشهر همزمان با بازگشایی مدارس معرفی و منصوب شد.

هنر دینی یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است

حمیده ماحوزی، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ابتدای این آئین معارفه، بازگرداندن هنر به دامان دين از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: تعلیم و تربیت نقش و جایگاه مهمی در زندگی انسان دارد و از زمان خلق بشر به این مهم نگاه ویژه شده است.

وی هدف از تودیع و معارفه دمیدن تحرک و اجرای برنامه های نو در راستای اهداف یک سازمان اعنوان کرد و افزود: هنرستان فاطمیه دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است و توانسته در سالیان اخیر هنرجویان زیادی در زمینه های مختلف به جامعه معرفی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر از مدیر قبلی هنرستان، خاطرنشان کرد: پروانه غلامی نژاد در مدت مدیریت اقدامات خوب و قابل ارزنده ای انجام داده و امید دارم با حضور سرپرست جدید که از جوانان مستعد ایران زمین هستند شاهد پیشرفت های بیشتری در این هنرستان باشیم.

تجلیل از مدیر پیشین هنرستان دخترانه فاطمیه

یادآور می‌شود: در پایان این آیین از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پروانه غلامی نژاد، مدیر پیشین هنرستان دخترانه فاطمیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

امیرحسین مؤمنی

captcha