برگزاری مسابقه بین مؤسسه الهادی جهرم و نورالثقلین بوشهر
کد خبر: 3751394
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

برگزاری مسابقه بین مؤسسه الهادی جهرم و نورالثقلین بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه نورالثقلین بوشهر گفت: مسابقه مشترک بین مؤسسه الهادی جهرم و نورالثقلین بوشهر با محوریت حفظ قرآن، اوایل آذرماه به میزبانی بوشهر و در یکی از روستاهای ساحلی برگزار می‌شود.

مرحله استانی مسابقات فصلی بین شعب نورالثقلین/ مسابقه مشترک حفظ کل در آذرماه

محمد حفظ‌الله، مدیرعامل مؤسسه نورالثقلین بوشهر در رابطه با فعالیت‌های این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: طی ماه مبارک رمضان، مسابقات فصلی بین شعب نورالثقلین در رشته‌های حفظ، مفاهیم و احکام برگزار شد که 38 شرکت‌کننده در آن حضور داشتند و مرحله دوم و استانی این مسابقات نیز 13مهرماه برگزار خواهد شد.

حفظ‌‌الله تصریح کرد: در دهه اول محرم نیز برنامه بصیرت حسینی(ع) همراه با مقتل‌خوانی داشتیم که مجدد از 9 مهرماه در یکی از شعب مؤسسه نورالثقلین به نام شهید رازی به‌‌مدت سه شب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس آموزشی حفظ چند جزء و حفظ کل نیز در مؤسسه برگزار می‌شود که حدود 58 نفر در حفظ تخصصی یک‌ساله در ترم آزمایشی تابستان شرکت کردند و از روز گذشته هفتم مهرماه نیز ترم اصلی این دوره ویژه بانوان با 58 شرکت‌کننده آغاز شد و ترم آقایان با 10 عضو از شنبه 14 مهرماه آغاز می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها طی دو گروه یک یا دوساله حافظ کل قرآن خواهند شد.

مدیرعامل مؤسسه نورالثقلین بوشهر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته قرار است در اوایل آذرماه مسابقه مشترک بین مؤسسه «الهادی» استان فارس شهرستان جهرم و نورالثقلین استان بوشهر با محوریت حفظ قرآن و میزبانی بوشهر در یکی از روستاهای ساحلی برگزار شود.

وی با اشاره با اینکه در این مسابقات شرکت کنندگان در منازل اهالی روستا اسکان پیدا می‌کنند، گفت: این مسابقات خاص رشته حفظ قرآن در چند جزء و حفظ کل است. همچنین در کنار همه این فعالیت‌ها کلاس‌های قرآنی نیز همه روز در همه شعب مؤسسه در حال برگزاری است.

انتهای  پیام

 

captcha