تشریح برنامه‌های هفته ناجا در تویسرکان/ باب شهادت در نیروی انتظامی باز است
کد خبر: 3752985
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در تویسرکان/ باب شهادت در نیروی انتظامی باز است

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان ضمن تشریح برنامه‌ها در هفته ناجا و یادواره شهدای ناجا گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روز در خدمت مردم است همانطور که در مرزها بسیاری از همکاران ما در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند این یعنی باب شهادت برای ما باز است.

باب شهادت در نیروی انتظامی باز است

‌معصومی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، در تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا هدف و اولویت ناجا را رسیدن به شعار پلیس مقتدر امین مردم دانست و در همین راستا اعلام کرد: با تمام امکانات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در هفته نیروی انتظامی در خدمت مردم هستیم تا تلاش‌های صورت گرفته توسط این نیرو را به اطلاع مردم برسانیم و شعار این هفته که «پلیس مقتدر امین مردم» که هدف اصلی نیروی انتظامی است را در طول ایام سال محقق کنیم که برای تحقق واقعی این شعار نیاز به تعامل، همراهی، مشارکت و پشتیبانی مردم شریف داریم.
معصومی حضور پرشور همکاران در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ناجا، برپایی صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده شهدای ناجا در صبحگاه مشترک، همایش پیاده‌روی عمومی در شهرستان، حضور پرسنل نیروی انتظامی و برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته ناجا که از ۱۳ الی ۲۰ مهرماه است برشمرد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر چه برای شهدا کار کنیم کم است شهدایی که برای خدمت و امنیت تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم.
وی افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روز در خدمت مردم است همانطور که در مرزها بسیاری از همکاران ما در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند این یعنی باب شهادت برای ما باز است.
وی در ادامه گفت: همه همکاران ما با پوشیدن این لباس مقدس در جای جای نظام مقدس اسلامی آماده‌اند تا جان خود را فدای انقلاب و اسلام و نظام کنند که همین اتفاق هم می‌افتد و همکاران ما همواره برای دفاع از این مرز و بوم از جانشان می‌گذرند.
معصومی گفت: ما افتخار می‌کنیم سرباز جمهوری اسلامی ایران هستیم لذا هرچه برای شهدا و ایثارگران و همچنین کارکنان خدوم ناجا کار کنیم کم است و نیاز است که این تعامل و همکاری همواره در سطح شهرستان انجام شود.
معصومی با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی تویسرکان در یکسال گذشته در حوزه‌های مختلف مانند حوزه امنیت اخلاقی، تهاجم فرهنگی و شبکه‌های اجتماعی رضایت‌بخش بوده است، گفت: کشف 174 کیلو انواع مواد مخدر، دستگیری 847 قاچاقچی مواد مخدر، دستگیری 264 سارق و کشف 287 سرقت، دستگیری 965 معتاد متجاهر، توقیف 3173 موتور سیکلت و خودروی متخلف، کشف 48930 قلم کالای قاچاق و دستگیری 134 نفر قاچاقچی کالا و اجرای 475 طرح مختلف با حداقل 9 % و حداکثر 109 % افزایش را داشته است اما خوشبختانه در تصادفات جرحی با کاهش 16 % و فوتی با کاهش 50% مواجه بوده ایم.
فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به افزایش ۹ درصدی تماس‌های مردمی که نشان‌دهنده حضور بموقع نیروهای امنیتی و روابط مردم با نیروی انتظامی است، گفت: به لطف خدا امنیت پایدار در شهرستان حاکم است و تویسرکان یکی از شهرستان‌های امن استان است.
یادآور می‌شود، زمان برگزاری همایش پیاده‌روی با اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان به قید قرعه پنجشنبه، ۱۹ مهرماه ساعت ۷ از میدان شهید فرشید هرمزی به سمت آرامگاه حیقوق نبی(ع) است.
انتهای پیام

captcha