
معصومه پر آذران، مدیر موسسه قرآن و عترت صاحب الزمان (ع) ساوه در گفتوگو با ایکنا از استان مرکزی از برگزاری دومین دوره تربیتمربی نماز در این مرکز قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این دوره با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، دارالتحفیظ ساوه و این مرکز قرآنی برگزار میشود.
وی ادامه داد: اساتید توانمند و مجرب از ستاد اقامه نماز آموزش این دوره را برعهده دارند.
مدیر موسسه قرآن و عترت صاحب الزمان (ع) ساوه افزود: زمان ثبتنام در این دوره از 10 لغایت 20 مهرماه سال جاری میباشد و شروع دوره از ابتدای ابان ماه است. در پایان دوره به تمامی شرکتکنندگان گواهینامه معتبر از ستاد اقامه نماز کشور اعطا میشود.
پرآذران گفت: علاقهمندان به منظور شرکت در این دوره میتوانند با شمارههای 42482316 و42482318 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام