مردم نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی دارند
کد خبر: 3753273
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

مردم نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی دارند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور و نقش تأثیرگذار مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، گفت: محدوده فعالیت پلیس بسیار گسترده است و از آن جمله می‌توان به حوزه فضای مجازی، پیشگیری، انتظامی و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

مردم نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی دارند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ‌منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز، 14 مهرماه در همایش «پلیس، اصناف و امنیت» با اشاره به نقش اصناف در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور هستیم و در این شرایط است که نقش اصناف بیش از پیش به چشم می‌خورد.
وی با تأکید بر تعامل اصناف با نیروی انتظامی، افزود: ما به عنوان ضابط قضایی درکنار اصناف و مردم هستیم و هر کجا امنیت مردم به خطر افتاد با اقتدار وارد می‌شویم.
رییس پلیس کرمانشاه با اشاره به اینکه اصناف هم اکنون در ایجاد آرامش بازار نقش مهمی دارند، گفت: دشمنان ما امروز منتظر فرصتی برای سوء‌استفاده هستند که مردم ما باید با هوشیاری کامل این فرصت‌ها را ایجاد نکنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه به نقش تأثیرگذار مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: محدوده فعالیت پلیس بسیار گسترده است و از جمله آن می‌توان به حوزه‌های فضای مجازی، بخش پیشگیری، انتظامی و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.
سلیم ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه نیز در این همایش به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در همه شرایط پشتیبان و همراه اصناف است.
شهرام لرستانی، معاون دادستان کرمانشاه نیز با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد فداکاری و از خودگذشتگی این قشر بودیم و امروز نیز شاهد این نقش تأثیرگذار هستیم.
وی در پایان تصریح کرد: امروز دشمن بحث اقتصادی را نشانه رفته است.
انتهای پیام

captcha