عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری ایران؛ سه واقعیت انکارناپذیر دنیای امروز
کد خبر: 3753413
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
رئیس عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی فهرج عنوان کرد:

عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری ایران؛ سه واقعیت انکارناپذیر دنیای امروز

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام علیرضا لطفیان سرگزی شرط مهم برای حرکت در مسیر پیشرفت و فائق آمدن بر موانع را، فهم درست از تهدید دشمن و شناخت صحیح از عرصه نبرد برشمرد و گفت: عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران سه واقعیت انکارناپذیر دنیای امروز است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دینی «بررسی اجتهادی مسائل تعلیم و تربیت از منظر صحیفه سجادیه»، 14 مهرماه در شهرستان فهرج استان کرمان با حضور جمعی از اعضای یاوران نماز و خانواده‌های‌شان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا لطفیان سرگزی، رئیس عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به حماسه نورانی و پرشکوه حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) در جاودانه کردن واقعه عاشورا، گفت: حماسه بزرگ اربعین که با حضور ملت ایران و عراق، و مسلمانان دیگر کشورها هر سال تکرار می‌شود؛ پدیده فوق‌العاده مهمی است که به فضل الهی و در هنگام نیاز شدید دنیای اسلام شکل گرفته است.
وی بیان کرد: عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران سه واقعیت انکارناپذیر دنیای امروز است. شکست‌ناپذیری ملت ایران ناشی از برکت اسلام ناب است و این شکست‌ناپذیری را می‌توان در پیروزی این ملت بزرگ در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز ایستادگی در مقابل همه توطئه‌های ۴۰ سال اخیر مشاهده کرد چراکه ملت در مواجهه با توطئه‌ها و اقدامات مختلف دشمن، هیچ‌گاه احساس ضعف و خستگی نداشته و عقب‌نشینی نکرده است.
رئیس عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به پیشتازی و نقش تعیین‌کننده جوانان در جهاد با طاغوت پیش از پیروزی انقلاب، جهاد با تجزیه‌طلبان در سال‌های اول انقلاب، ارائه خدمات فراوان به ملت در جهاد سازندگی، جهاد با تروریسم و جهاد علمی و جهش‌وار در آغاز دهه ۸۰، گفت: در سال‌های اخیر نیز جوانان و امثال شهید حججی‌ها در جهاد با تروریسم تکفیری پیشتاز بوده‌اند و امروز هم با احساس انگیزه و تکلیف و در جهادی فکری و عملی و با هدف گشودن گره‌های اقتصادی، پیشنهادهای پخته و کارگشا می‌دهند.
وی شرط مهم برای حرکت در مسیر پیشرفت و فائق آمدن بر موانع را، فهم درست از تهدید دشمن و شناخت صحیح از عرصه نبرد برشمرد و عنوان کرد: اولین عرصه نبرد، اسلام و ایمان اسلامی است زیرا آمریکا از اسلام و انقلاب اسلامی سیلی خورده است و انقلاب دست آنها را که همه‌کاره کشور بودند، از ایران کوتاه کرد.
لطفیان سرگزی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: ارزش امنیت در هر مجموعه‏ اجتماعى و براى هر ملتى، با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. اگر امنیت باشد، دانش و پیشرفت، عدالت و سرافرازى، عزت دنیا و آخرت در آن‏ جامعه میسر می‌شود. امنیت كه نباشد، دستاوردهاى بشرى، دست‏‌نیافتنى مى‏‌شود.
وی بیان کرد: نیروى انتظامى هم مظهر اقتدار نظام و نظمى است كه مى‏‌خواهد امنیت كشور را حفظ و تأمین كند، هم مظهر مهربانى و دلسوزى و روحیه رأفت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha