شناسایی ۱۴ واحد صنفی متخلف در چابهار
کد خبر: 3754359
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

شناسایی ۱۴ واحد صنفی متخلف در چابهار

گروه اجتماعی - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار گفت: با نظارت‌های متداول از واحدهای صنفی، جایگاه‌های توزیع گاز مایع و سایر بخش‌های اقتصادی طی روز گذشته در شهرهای نگور، پلان و نوبندیان از توابع شهرستان چابهار، تعداد 14 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هادی اکبری گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی، مراکز اقتصادی و مراکز توزیع کالا و خدمات در سطح شهرستان چابهار و توابع آن با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه توزیع کالا و خدمات، تخلفات اقتصادی و احتکار و در جهت حمایت از مردم در حال انجام است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار بیان کرد: با نظارت‌های متداول از واحدهای صنفی، جایگاه‌های توزیع گاز مایع و سایر بخش‌های اقتصادی طی روز گذشته در شهرهای نگور، پلان و نوبندیان از توابع شهرستان چابهار، تعداد 14 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.
وی ادامه داد: پرونده تخلف 14 واحد صنفی اعلام شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.
اکبری خاطرنشان کرد: در بازرسی‌ها علاوه بر برخوردهای تعزیری با متخلفان از طرف بازرسین، برای سایر کسبه و بازاریان تذکرات و راهنمایی‌های لازم جهت بهبود فعالیت کاریشان صورت می‌گیرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار افزود: شهروندان چابهاری می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام و نشان از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستاد خبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان به صورت حضوری و کتبی اطلاع دهند.

انتهای پیام

captcha