اجرای طرح «هما» در یزد
کد خبر: 3754517
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

اجرای طرح «هما» در یزد

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی پلیس استان یزد از اجرای طرح «هما» در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره‌ای در این استان خبر داد.

اجرای طرح «هما» در یزد

سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی پلیس استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره ای طرح همای مرکز مشاوره آرامش پلیس در مدرسه دخترانه المهدی محله حسن آباد شهر یزد اجرا شد.
وی ضمن اشاره به حضور 6 نفر از مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش در طرح هما افزود: مشاوران پلیس در این طرح، درصدد ارتقای سطح مهارت ها و آگاهی های افراد جامعه هستند.
سرهنگ مزیدی افزود: در این طرح مشاوران و مددکاران پلیس یزد ضمن حضور در این مدرسه و ارائه آموزش به 150 دانش آموز، 17 جلسه مشاوره فردی را نیز در زمینه مسائل خانوادگی برگزار کردند.
سرهنگ مزیدی ضمن اشاره به برگزاری چهار جلسه انجمن اولیاء و مربیان گفت: همچنین در راستای اجرای این طرح، مشاوره گروهی برای 37 نفر از والدین با موضوع ارتباط والدین و فرزندان برگزار شد.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد ضمن اشاره به خدمات و فعالیت های مرکز مشاوره آرامش پلیس در زمینه های خانواده، فرزندپروری، حقوقی و اختلالات روانی بیان کرد: مرکز مشاوره پلیس استان یزد همه روزه از ساعت 7 صبح الی 14 عصر و با تلفن 2183120 و 2183119 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان است.

انتهای پیام

captcha