کد خبر: 3754785
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
در رویداد استارت‌آپی «نوآوری و اربعین» مطرح شد؛

موفقیت استارت‌آپ در حوزه اربعین نیازمند پیگیری و ثبات قدم است

گروه اقتصاد ــ باریده اظهار کرد: برخی از افرادی که دارای ایده‌ای هستند و این ایده را ارائه هم داده‌اند، معمولا پیگیر ادامه آن نیستند و گمان می‌کنند این کار، یک کار فرهنگیِ موقتی است اما در کار استارت‌آپی گفته می‌شود که اگر در کار خود تمرکز نداشته و آن را ادامه ندهید، امکان موفقیت شما بسیار کم است.

موفقیت استارت‌آپ در حوزه اربعین نیازمند پیگیری و ثبات قدم است

به گزارش ایکنا، رویداد استارت‌آپی «نوآوری و اربعین؛ فرصت‌هایی با پای پیاده»، امروز چهارشنبه 18 مهرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.
محمدمهدی باریده، مدرس حوزه کسب و کار در این مراسم به بیان نکاتی درباره نوآوری در راهپیمایی اربعین امسال پرداخت و اظهار کرد: در این رویداد استارت‌آپی، افراد مختلفی حضور پیدا کرد‌ند که هر کدام در کسب و کار خاصی مشغول بوده و شاید برخی از آنان نیز اساسا کارشان در حوزه مذهبی نیست اما ممکن است ایده‌هایی مناسب و برتر در حوزه پیاده روی اربعین داشته باشند.
وی ادامه داد: همانگونه که مطلعید، رویداد اربعین، فرصت بی‌نظیری است و اقشار مختلفی در آن حضور پیدا می‌کنند؛ بنابراین می‌توان برای برگزاری بهتر آن و ارائه خدمات مناسب‌تر، ایده‌های مفیدی ارائه داد؛ به عنوان مثال چند روز قبل در تلویزیون مشاهده کردم که مهدکودکی در عراق را نشان می‌داد که نشان می‌داد چگونه می‌توان خدمات مناسبی به زوار اربعین ارائه دهیم.
باریده عنوان کرد: نکته مهم در مورد رویداد اربعین، ارائه ایده‌های متفاوت است. باید توجه کنید که در این راهپیمایی، افرادی از سنین مختلف حضور دارند و در ایده‌های خود باید به این نکات دقت کنید؛ بنابراین حتما باید سعی کنید ایده‌هایی متفاوت برای سنین مختلف ارائه دهید.
این مدرس کسب و کار یادآور شد: بسیاری از افراد، وقتی قرار است ایده‌ای در مورد اربعین ارائه دهند، به ارائه ایده‌های تکراری یا بعضا غیرمفید می‌پردازند؛ به عنوان مثال، بسیاری افراد، اپلیکیشن موبایلی ارائه می‌دهند که در چه مسیری، چه موکبی وجود دارد و چه خدماتی ارائه می‌دهد و این در حالی است که در برخی از مسیرهای پیاده‌روی اربعین اصلا اینترنت جوابگو نیست.
وی ادامه داد: توصیه دیگری که به شما دارم در مورد ادامه و پیگیری ایده‌هایی است که دارید؛ چراکه برخی از افرادی که دارای ایده‌ای هستند و این ایده را ارائه هم داده‌اند، معمولا پیگیر ادامه آن نیستند و گمان می‌کنند این کار، یک کار فرهنگیِ موقتی است اما در کار استارت‌آپی گفته می‌شود که اگر در کار خود تمرکز نداشته و آن را ادامه ندهید، امکان موفقیت شما بسیار کم است.
این مدرس کسب و کار یادآور شد: نکته مهمی که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که برای موفقیت یک استارت‌آپ و بزرگ شدن کسب و کارتان باید ایده شما متفاوت باشد و روی آن ثابت‌قدم باشید.
در پایان این برنامه، تعدادی از افراد حاضر به ارائه یک دقیقه‌ای از ایده‌های خود در مورد اربعین پرداختند.
انتهای پیام

captcha