تشکیل کمیته‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه کتاب در لرستان
کد خبر: 3757050
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

تشکیل کمیته‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه کتاب در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب این استان طی آبان‌ماه امسال، گفت: کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه در ارشاد تشکیل و آغاز به کار کرده‌اند و نخستین جلسه‌ ستاد استانی نمایشگاه نیز تا پایان مهر با حضور استاندار لرستان تشکیل خواهد شد.

تشکیل کمیته‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 27 مهر در جمع خبرنگاران، گفت: از سال 93 تاکنون، پنج سال متوالی است که شاهد برگزاری بدون وقفه‌ این رویداد بزرگ فرهنگی هستیم و این در حالی‌است که از ابتدای انقلاب تا قبل از آن سال تنها هفت نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده بود.
وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان با حمایت‌های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه‌ نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 26 آبان تا اول آذرماه 97 به مدت شش روز با حضور ناشران مطرح کشوری و استانی در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
حنان تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه در اداره کل تشکیل و آغاز به کار کرده‌اند و نخستین جلسه‌ ستاد استانی نمایشگاه نیز تا پایان مهر ماه با حضور استاندار لرستان تشکیل و سایر تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: بنا بر درخواست‌هایی که سال گذشته و در جریان یازدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و همچنین آموزش و پرورش صورت گرفت، زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه را به آبان امسال انتقال دادیم تا امکان بهره‌مندی بیشتر دانشجویان، دانش‌آموزان، محققین و پژوهشگران از این فرصت مغتنم را فراهم آوریم.
انتهای پیام

captcha