اعزام ۶۰۰ مددجوی سیستان و بلوچستان به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3758263
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

اعزام ۶۰۰ مددجوی سیستان و بلوچستان به پیاده‌روی اربعین

گروه فرهنگی - سال‌جاری ۶۰۰ مددجوی اهل تسنن و تشیع تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان با کمک خیران به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سال‌جاری ۶۰۰ مددجو اهل تسنن و تشیع تحت حمایت کمیته امداد استان با کمک خیران به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
سیدمحمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان در این خصوص بیان کرد: با توجه به اهمیت اعزام پر شور زائران تحت حمایت به حماسه زیارت اربعین حسینی، زمینه مناسب برای حضور گسترده مددجویان در این همایش عظیم الهی فراهم شده است.
وی افزود: در این رابطه به‌منظور ایجاد هماهنگی لازم، ستاد اجرایی با عنوان ستاد زیارت اربعین حسینی با حضور اعضای ذیربط این نهاد برای حضور اقشار نیازمند در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تشکیل شد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین برای اسکان زائران پاکستانی اربعین حسینی با کمک خیران و تعامل و هماهنگی با ستاد اربعین حسینی استان اقدام لازم به عمل آمده است تا خدمات لازم را دریافت کنند.
حسینی با اشاره به اینکه کمک هزینه سفر زیارتی پیاده‌روی اربعین به تمامی زائران تحت حمایت که توانایی شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی را دارند پرداخت می‌شود، بیان کرد: سرانه پرداختی به هر نفر متناسب با بعد مسافت و ضریب محرومیت منطقه، ۷۰۰ هزار تومان است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه سال‌گذشته قریب به ۵۰۰ نفر از مددجویان اهل تشیع و تسنن تحت حمایت کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند، اظهار کرد: حضور زائران در پیاده‌روی زیارت اربعین به‌صورت انفرادی بوده و اولویت اعزام با مددجویانی است که تاکنون عازم عتبات عالیات نشده‌اند.

انتهای پیام

captcha