اعلام برنامه‌های مرکز اهل بیت(ع) ژنو در آستانه اربعین
کد خبر: 3758649
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

اعلام برنامه‌های مرکز اهل بیت(ع) ژنو در آستانه اربعین

گروه بین‌الملل - مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در شهر «ژنو» سوئیس، برنامه‌های خود برای ایام منتهی به اربعین حسینی را اعلام کرد.

آماده/پنج شنبه/اعلام برنامه‌های مرکز اهل بیت(ع) ژنو در آستانه اربعین

به گزارش ایکنا؛ بر اساس اعلام مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) واقع در ژنو، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، ویژه برنامه‌هایی در این مرکز اجرا می‌شود.

برگزاری مجالس سخنرانی به زبان‌های اردو، عربی و فارسی و کارگاه یک‌روزه «روابط خانوادگی از دیدگاه اسلام» از جمله این برنامه‌هاست.
 
بنا بر اعلام این مرکز جمعه چهارم آبان مصادف با 26 اکتبر ساعت 19 به وقت محلی، سخنرانی به زبان اردو و شنبه پنجم آبان برابر با 27 اکتبر ساعت 15 کارگاه آموزشی «روابط خانوادگی از دیدگاه اسلام» برگزار خواهد شد.

مرکز اسلامی اهل بیت(ع) ژنو همچنین یکشنبه ششم آبان(28 اکتبر 2018) ساعت 10 صبح به وقت محلی جلسه سخنرانی به زبان عربی برگزار می‌کند و دوشنبه هفتم آبان(29 اکتبر) ساعت 17:45 دقیقه به وقت محلی نیز میزبان مراسم ویژه اربعین به زبان فارسی خواهد بود. حجت الاسلام «سید عباس ایلیا» سخنران و کارشناس این برنامه‌ها است.

مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) ژنو (FICA) در سال ۱۹۹۸ میلادی رسماً به عنوان یک مؤسسه اسلامی و خیریه در سوئیس آغاز به کار کرد.
 
پاسخگویی به مسائل پیش روی جامعه اسلامی این کشور هدف اصلی این مرکز است و در آن فعالیت‌هایی همچون اقامه نمازهای روزانه، جشن‌ها و مراسم مذهبی و آموزش‌های دینی و برنامه‌های ویژه آموزش زبان‌های خارجی به کودکان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha