مسابقه کتابخوانی «اصحاب امام حسین(ع)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3758876
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به همت موسسه امام هادی(ع)؛

مسابقه کتابخوانی «اصحاب امام حسین(ع)» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، موسسه امام هادی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اصحاب امام حسین (ع)» کرده است.

مسابقه کتابخوانی اصحاب امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام احمد قادری، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی(ع) امروز، چهارم آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی اصحاب امام حسین(ع) هدف از این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با یاران و اصحاب حضرت سیدالشهدا(ع)، توصیف کرد و افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می شود.
وی گفت: کتاب «اصحاب امام حسین علیه السلام» اثر زنده‌یاد مرحومه افتخارالسادات رفیعی‌پور علوی(1340-1388ش) است که در عمر کوتاه خود منشا برکات زیادی بود. او علاوه بر تدریس در حوزه علمیه خواهران، فعالیت‌های پژوهشی متعددی نیز در کارنامه علمی خود دارد.
حجت‌الاسلام قادری مهلت شرکت در مسابقه را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت:  نتایج مسابقه، پس از ماه صفر اعلام و به پنج نفر از برندگان، هدایای فرهنگی و تبرکی از سوی موسسه امام هادی علیه السلام اهدا می شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه السلام به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه نمایند.
انتهای یپام

captcha