قول ساخت موکب ثابت دانشگاهیان در مرز چذابه داده شد
کد خبر: 3759125
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
از سوی مسئولان؛

قول ساخت موکب ثابت دانشگاهیان در مرز چذابه داده شد

گروه اجتماعی ـ با توجه به سیار بودن موکب دانشگاهیان در مرز چذابه و آسیب دیدن آن در پی باران خوزستان در بازدید معاون وزیر علوم از مرز، قول ساخت موکب ثابت در مرز چذابه داده شد.

بسیج

بهمن شهریاری فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: معاون وزیر علوم به همراه روسای دانشگاه‌های کشور از موکب دانشگاهیان مستقر در مرز چذابه بازدید کردند.
وی ادامه داد: موکب دانشگاهیان سیار است و به دلیل باد و باران آسیب پذیر می‌شود و الان ما در این زمینه دچار مشکل هستیم. در جلسه قرارگاه اربعین درباره ساخت و ساز موکب دانشگاهیان صحبت شد و مقرر شد که در قرارگاه کشوری شهید علم‌الهدی ایم موضوع ابلاغ شود.
شهریاری گفت: آماری از تعداد دانشجویان خارج شده از مرز به دستم نرسیده اما این تعداد بخاطر مشکلات مربوط به ارز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه کاروان‌های دانشجویی از سراسر کشور به صورت سازماندهی شده و در آنجا کار استقرار و پذیرایی از دانشجویان انجام می‌شود. همه دانشگاه‌ها امسال در قالب قرارگاه شهید علم‌الهدی سازماندهی شدند که بیشتر رنگ و بوی فرهنگی دارد و در مرز چذابه به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام

captcha