اعزام ۵۰۰ مددجوی البرزی به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3759783
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

اعزام ۵۰۰ مددجوی البرزی به پیاده‌روی اربعین

گروه معارف - معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز با حمایت این نهاد و خیران در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کردند.

اعزام 500 مددجوی البرزی به پیاده‌روی اربعین

حسین رجبی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه بخش عمده هزینه‌های سفر مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح «شوق زیارت» و از سوی خیران تأمین می‌شود، اظهارکرد: با اختصاص اعتبار دویست میلیون تومانی مددجویان البرزی که در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند از کمک‌هزینه چهارصد هزارتومانی بهره‌مند می‌شوند.
وی بابیان اینکه کمک به تقویت ارتباط معنوی مددجویان با اهل‌بیت(ع) نقش مؤثری در ایمن‌سازی خانوارهای تحت حمایت در مقابل آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: پانصد مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز با حمایت این نهاد و خیّران در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند.
رجبی عنوان کرد: با توجه به اینکه در اجتماع عظیم معنوی اربعین حسینی همواره ازدحام جمعیت وجود دارد امکان اعزام مددجویان در قالب دسته‌جمعی و کاروانی نیست و تمامی مددجویانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ابراز تمایل کرده‌اند به‌صورت انفرادی در این برنامه معنوی شرکت می‌کنند.
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در البرز، ۲۰ هزار خانوار مددجو در قالب ۳۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این نهاد استفاده می‌کنند، گفت: در طرح اعزام مددجویان به حرم رضوی مددجویان زیارت اولی و کسانی‌که سال‌های متمادی از سفر آن‌ها به مشهد مقدس گذشته است در اولویت قرار دارند.
انتهای پیام

captcha