رزمندگان باید راوی جبهه‌های جنگ برای نسل جدید باشند
کد خبر: 3760397
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

رزمندگان باید راوی جبهه‌های جنگ برای نسل جدید باشند

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار طارم گفت: پیشکسوتان جبهه و جنگ باید با حضور در مدارس خاطرات خود را برای دانش‌آموزان بازگو کنند .

رزمندگان باید راوی جبهه‌های جنگ برای نسل جدید باشندبه گزارش ایکنا، از زنجان، فریدون هاشم‌نژاد فرماندار شهرستان طارم ظهر دیروز چهارشنبه ۹ آبان ماه در مراسم هفته بسیج دانش‌آموزی که در هنرستان حجاب این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب آشنایی نسل جوان با رشادت‌های آنان و رزمندگان انقلاب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بیان رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب اجر بسیاری دارد، ادامه داد: پیشکسوتان جبهه و جنگ باید با حضور در مدارس خاطرات خود را برای دانش‌آموزان بازگو کنند.
هاشم‌نژاد افزود: تعدادی از دانش‌آموزان در طول اردوی راهیان نور با ایثارگری‌های شهدا و جانبازان آشنا می‌شوند، ولی ما باید پا را فراتر گذاشته و با حضور در مدارس نسل جدید را با شجاعت‌های رزمندگان و دستاوردهای چهل ساله انقلاب آشنا کنیم .
فرماندار طارم یادآور شد: هرچند که این روزها با دشمنی‌های سردمداران آمریکا، مردم ما روزهای سختی را می‌گذارنند اما با مقاومت و عنایت پروردگار این روزها نیز سپری خواهد شد و روسیاهی به آنان خواهد ماند.
وی تأکید کرد: ما 230 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم که از جان و مال و ناموس خود دفاع کنیم و هر کدام از ما باید به عنوان یک سرباز، آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب باشیم تا هیچ گزندی به این درخت تنومند نرسد.
انتهای پیام
captcha