صدای تسخیرکنندگان لانه جاسوسی روی موج رادیو
کد خبر: 3760785
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

صدای تسخیرکنندگان لانه جاسوسی روی موج رادیو

گروه هنر ــ برای اولین‌ بار صدای برخی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا از رادیو پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، گروه سیاسی رادیو با پخش ۲ برنامه «لانه عنکبوت» و «لانه بیگانه» روز ۱۳ آبان را گرامی می‌دارد.

«لانه عنکبوت» که روز یکشنبه ساعت ۲۰:۴۰ شب به گویندگی سید حسین حسینی، نویسنده و تهیه‌کنندگی احمد یوسفی مقدم از شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود به بررسی بدعهدی‌های آمریکا و خیانت‌های آن‌ها بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

همچنین برای اولین‌بار صدای برخی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا و حجت‌الاسلام احمد خمینی که در سفارت با دانشجویان صحبت می‌کرد، از این برنامه پخش می‌شود.

«لانه بیگانه» نیز به بررسی جاسوسی آمریکا از ایران در دوره‌های مختلف از سفارت آمریکا تا پرونده هسته‌ای می‌پردازد. همچنین پرونده جاسوسی‌های اسرائیل و عربستان به‌ عنوان متحدان آمریکا در سراسر جهان مرور می‌شود.

«لانه بیگانه» به تهیه کنندگی مریم هدیه لو، نویسندگی احمد یوسفی مقدم و گویندگی فرید رشیدی از رادیو گفتگو پخش می‌شود.

«یک روز، سه روایت» هم کاری از گروه جامعه رادیو ایران است که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ۱۳ آبان به تهیه‌کنندگی آرمان ستوده و گویندگی میثم نیکنام پخش‌ می‌شود. این برنامه با دعوت از کارشناسان به پوشش راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران و شهرستان‌ها می‌پردازد.

مهدی اقراریان استاد دانشگاه ضمن حضور در استودیوی پخش رادیو ایران درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز صحبت می‌کند. ارتباط تلفنی با بیژن نوباوه نماینده مجلس و کاشانی پور دبیر ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

رادیو جوان هم با برنامه «خط بیداری» که امروز و فردا از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم و گویندگی ابوالفضل اینانلو پخش می‌شود، روز ملی استکبار جهانی را گرامی می‌دارد.

کارشناسی جواد منصوری، مستند گزارشی از اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی و پرداختن به موضوع روز دانش آموز از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

رادیو تهران با برنامه «انقلاب دوم» با حضور کارشناسان مسایل سیاسی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به بررسی ابعاد مختلف یوم الله سیزده آبان و تظاهرات مردم شریف و انقلابی ایران می‌پردازد.

رادیو فرهنگ نیز در فواصل برنامه‌ها با برقراری ارتباط زنده با گزارشگر مستقر خود به پوشش این مراسم می‌پردازد.

علی رشیدی، مهدیه پهلوانی، علیرضا محمدی، مهدی اسماعیلی، ناصر یوسفیان و علیرضا نوری گزارشگران رادیو هستند که مراسم ۱۳ آبان را از خیابان طالقانی مقابل لانه جاسوسی پوشش می‌دهند.

 

انتهای پیام

captcha