رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» ‌خاطرات دانش‌آموز شهید ‌‌پارس‌آبادی
کد خبر: 3761057
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» ‌خاطرات دانش‌آموز شهید ‌‌پارس‌آبادی

گروه فرهنگی - مراسم رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» با محوریت خاطرات شهید محمدعلی برزگر دانش‌آموز پارس‌آبادی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رونمایی از «کتاب ۱۴ سال تنهایی» ‌خاطرات دانش‌آموز شهید ‌‌پارس‌آبادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته 12 آبان‌ماه در رونمایی از کتاب «۱۴ سال تنهایی» تصریح کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و در برهه کنونی وظیفه و رسالت ما الگوگیری از شهدا و پا گذاشتن جای پای این بزرگواران برای تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور است تا از این طریق زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان شویم.
سرهنگ شکر عبدی با تاکید بر تحقیق و نگارش خاطرات شهدا از سوی نویسندگان بیان کرد: شهدا و خانواده‌های معظم آنها باید مورد توجه نویسندگان قرار گرفته و درباره آنها و رازهای آنها با خداوند تحقیق کرده و آنها را به رشته تحریر در بیاورند تا جامعه با روحیه و ایثارگری این قشر آشنا شوند.
جمال ستاری، نویسنده کتاب 14 سال تنهایی نیز در این آئین بیان کرد: دو سال برای نگارش و تالیف کتاب 14 سال تنهایی زمان صرف شده و بیش از 30 مصاحبه صوتی از راویان جمع‌آوری شده است که تمامی محتوای کتاب مستند بوده و در این زمینه تلاش شده تا به بهترین نحو نگارش این اثر انجام شود.
شهید محمدعلی برزگر دانش‌آموز پارس‌آبدی 9 ماه در جبهه‌ها برای دفاع از حریم وطن حضور داشت و در عملیات خیبر در پنج کیلومتری العماره بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید مفقودالاثر بعد از 14 سال از جاده العماره تفحص و در سال 72 در زادگاهش به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

captcha