برگزاری هشتمین دوره پایه تربیت مربی قرآن در انگلیس
کد خبر: 3762472
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

برگزاری هشتمین دوره پایه تربیت مربی قرآن در انگلیس

گروه بین‌الملل ــ هشتمین دوره پایه تربیت مربی قرآن کریم از 24 آبان ماه در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ این دوره ویژه بانوان و آقایان است و از 24 آبان 97(15 نوامبر 2018) آغاز می‌شود و تا 24 اسفند 97 (15 مارس 2019) ادامه دارد.

سیدجلال معصومی و حجج اسلام محمدسعید بهمن‌پور، سیدضیاء مکی و محمدعلی شمالی از اساتید این دوره خواهند بود و شرکت کنندگان در آن در ترم نخست به یادگیری مهارت‌های بهره‌مندی از آیات کاربردی و داستان‌های قرآنی، فعالیت‌های جذاب قرآنی و خلاقیت، مهارت‌ها و نظام تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن و مهارت‌های حفظ و مفاهیم موضوعی جزء 30 قرآن می‌پردازند.

بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس، این دوره در قالب دو ترم برپا می‌شود و ترم دوم به آموزش دروس تعلیم و تربیت در اسلام، مهارت‌های کلاس‌داری و روان‌شناختی، آشنایی با مقدمه‌ای از علوم قرآن و «مهارت‌ها و نظام تدریس، تجوید و مبانی صوت و لحن قرآن» اختصاص خواهد داشت.

دارا بودن حداقل 17 سال و حداکثر 60 سال، تسلط بر روان‌خوانی قرآن کریم، تعهد به حضور منظم در کلاس‌ها و انجام برنامه‌ها، شرکت در مصاحبه حضوری و ارائه دو معرفی‌نامه از روحانیون یا مراکز اسلامی شناخته شده از شرایط ثبت‌نام در این دوره اعلام شده است.

آخرین مهلت ثبت‌ نام در هشتمین دوره پایه تربیت مربی قرآن کریم انگلیس، 24 آبان(15 نوامبر) خواهد بود و پس از پایان دوره،‌ در 17 فروردین 98 (6 آوریل 2019) به فارغ‌التحصیلان گواهینامه «معلم سطح یک» ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha