برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان
کد خبر: 3763162
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ۴۰ نفر از پیشکسوتان قرآنی فردا، ۲۲ آبان‌ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و 40 نفر از پیشکسوتان قرآنی فردا ، 22 آبان ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این مجمع قرآنی شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های قرآنی در استان، هم‌افزایی و هم‌اندیشی در زمینه فعالیت‌های قرآنی، ارائه راهکار رفع موانع و آسیب ها است.
علیپور با اشاره به اینکه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مجمع ۴۰ نفر از پیشکسوتان و اساتید قرآنی حضور دارند، عنوان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از حضور این اساتید خروجی خوبی در اجرای برنامه‌های قرآنی استان داشته باشیم.
وی اعلام کرد: از نیازهای قرآنی استان کردستان تشکیل مجمع قرآنیان است که این مجمع در استان تشکیل شده و چهره‌های قرآنی شاخص در آن فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی راه ارزشمندی برای بررسی بهتر فعالیت‌های قرآنی و تبادل نظر و تجربیات فعالان این عرصه است، یادآور شد: سعی می‌شود در هر جلسه از یک نفر از مسئولان استانی برای حضور در این نشست دعوت به عمل آید تا ایده‌ها و نظرات اساتید قرآنی را بشنوند.
انتهای پیام

captcha