«زندگی به رنگ خدا» در ۳۰۰ بقعه متبرکه کشور آغاز شد
کد خبر: 3763215
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

«زندگی به رنگ خدا» در ۳۰۰ بقعه متبرکه کشور آغاز شد

گروه اجتماعی ـ مدیركل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز كلاس‌های طرح «زندگی به رنگ خدا» در 300 بقعه متبركه كشور همزمان با دهه وقف خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد كاظم موسوی متقی، مدیركل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبركه گفت: این طرح برای دومین سال متوالی اجرا می‌شود.
وی افزود: كلاس‌های این طرح همزمان با آغاز دهه وقف در 300 بقعه متبركه كشورمان ویژه بانوان و آقایان آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
موسوی متقی اظهار كرد: این طرح به‌منظور كاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق، سبك زندگی اسلامی، تربیت فرزندان در كل كشور اجرا می‌شود كه در این راستا نیز مربیانی برای اجرای این طرح تربیت می‌كنیم.
مدیركل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور ادامه داد: سال گذشته 313 نفر و امسال 616 نفر برای تدریس این طرح در دو بخش بانوان و آقایان آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
وی یادآور شد: سال گذشته 5 هزار و 270 نفر در 110 بقعه متبركه كشور در كلاس‌های این طرح آموزش دیدند و امیدواریم كه این تعداد در سال جاری به 15 هزار نفر برسد.
انتهای پیام

captcha