برگزاری دوره‌های حفظ و تفسیر قرآن در دلیجان
کد خبر: 3763613
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

برگزاری دوره‌های حفظ و تفسیر قرآن در دلیجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین دلیجان از برگزاری دوره‌های حفظ و تفسیر قرآن ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های حفظ و تفسیر قرآن در دلیجان

حمید صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه‌های در دستور کار این اداره در این هفته است. این نمایشگاه از 19 آبان در نگارخانه ارشاد دائر شده و تا 9 آذر ادامه دارد.

برگزاری دوره‌های حفظ و تفسیر قرآن در دلیجان
وی با اشاره به اینکه از 1500 عنوان و 5 هزار جلد کتاب بیش از 20 درصد آنان قرآنی و مذهبی است، اظهار کرد: نمایشگاه هر روز صبح از ساعت 8:30 تا 12:30 و عصر از ساعت 16:30 تا 20:30 برای بازدید عموم باز است. اکثر کتاب‌های کودک و نوجوان قرآنی و مذهبی هستند.
مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین دلیجان همچنین از برگزاری دوره حفظ در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره ویژه 50 نفر از بانوان از ابتدای مهر‌ماه در حال برگزاری است.
صادقی تصریح کرد: داوطلبان حاضر در این دوره هفته‌ای سه روز در کلاس شرکت دارند و تا اسفند ماه موفق به حفظ سه جزء اول قرآن می‌شوند و در آزمون طرح ارزیابی حافظان که اسفند ماه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: دوره تفسیر نیز از دیگر دوره‌های برگزاری است که با محوریت «حق و باطل» با آموزش حجت‌الاسلام دولتی، حافظ کل و مفسر قرآن هفته‌ای یک روز در مجتمع غدیر با حضور 30 نفر از بانوان شهرستان در حال برگزاری است، برای این دوره آزمونی در نظر گرفته نشده است و متقاضیان با فراغ بال و بدون استرس آزمون در دوره حضور دارند.
انتهای پیام

captcha