پایان بخش رقابتی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی
کد خبر: 3763634
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

پایان بخش رقابتی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی

گروه مسابقات ـ بخش رقابتی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی موسوم به رقابت‌های «شیخه فاطمه بنت مبارک» امروز با رقابت 5 شرکت‌کننده به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی البیان؛ بخش رقابتی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی، امروز (22 آبان‌ماه) با رقابت 5 شرکت‌کننده از کشورهای چاد، امارات، برونئی، تاجیکستان، و توگو به‌کار خود پایان می‌دهد.

دیروز(21 آبان) و در هشتمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی نیز، 6 شرکت‌کننده از کشورهای لیبی، نیجریه، پاکستان، آمریکا، گینه بیسائو و آلبانی در حضور ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی و سعید حارب، نایب رئیس این کمیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

10 نفر برتر این دوره از مسابقات در آیین اختتامیه این دوره از رقابت‌ها که روز جمعه (25 آبان‌ماه) برگزار می‌شود، معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

یادآوری می‌شود؛ سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات در رشته حفظ کل قرآن از روز یکشنبه، ۱۳ آبان‌ماه با مشارکت ۶۳ کشور آغاز شد. زهرا خلیلی ثمرین، حافظ نوجوان کل قرآن به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام

captcha