واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا در پاریس
کد خبر: 3763983
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا در پاریس

گروه بین‌الملل ـ کارگاهی آموزشی با محوریت تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در پاریس برگزار شد.

واکاوی نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا در کارگاه پاریسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ کارگاه آموزشی با محوریت تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا ویژه طلاب علوم دینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، معاون مؤسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مرکز فرهنگی المهدی(عج) پاریس برگزار شد.

در این کارگاه سه روزه حجت‌الاسلام ذوعلم ضمن بررسی و واکاوی مفاد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، درباره موضوعات دیگری از قبیل نقش و جایگاه طلاب و مدارس علوم دینی در حوزه‌های علمیه کشورهای اروپایی و نیز، نحوه و چگونگی تعامل و مناسبات میان مفاهیم و آموزه‌های دینی در جهان اسلام و غرب سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مکی، رئیس مرکز اسلامی فرانسه و نماینده مقام معظم رهبری در فرانسه و نیز حجت‌الاسلام نقوی، رئیس مرکز فرهنگی المهدی (عج) نیز در این برنامه حضور یافتند.

انتهای پیام

captcha