نشاط و اتحاد؛ دو رویکرد اصلی در برنامه‌های «ایام ربیع»
کد خبر: 3764303
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

نشاط و اتحاد؛ دو رویکرد اصلی در برنامه‌های «ایام ربیع»

گروه معارف- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشن‌های مهربانی گفت: نشاط و اتحاد به عنوان دو رویکرد اصلی ما در برنامه های « ایام ربیع» در استان است.

نشاط و اتحاد؛ دو رویکرد اصلی در برنامه‌های «ایام ربیع»

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت جشن های مهربانی به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: نشاط و اتحاد به عنوان دو رویکرد اصلی در برنامه های است که اگر بتوانیم در این قالب ها گام برداریم موفق خواهیم بود.
وی افزود: ما سعی داریم تا در این ایام برنامه های مختلفی از جمله برنامه های محلی را برگزار کنیم تا بتوانی اتحاد بین افراد در محلات را تقویت کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به همزمانی با ایام هفته کتاب برنامه های مختلفی داریم که در راستای هفته وحدت و ایام ربیع برگزار می شود.
جوادیان زاده تصریح کرد: همچنین می توانیم با همکاری دستگاه های فرهنگی در زمینه با شکوه برگزار کردن برنامه ها گام برداریم.
وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت های مردمی در بخش های مختلف جامعه ای همراه با نشاط داشته باشیم.
برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۱۷ منطقه یزد
حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد نیز در این در نشست گفت: شادی و اتحاد به عنوان برنامه های اصلی ما در این ایام است و مبتنی بر ان نیز برنامه ریزی داریم.
وی افزود: بیانیه ماموریت کانون های مساجد مبتنی بر خانواده محوری است که در این راستا نیز برنامه های مختلفی را داریم و در قالب مسابقات و برنامه های فرهنگی در این زمینه گام برداشته ایم.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: در کانون های خود مبتنی بر منطقه بندی برنامه ها را اجرا می کنیم که ١٧ منطقه را در شهر یزد برنامه ریزی کرده ایم تا جشن ها و برنامه های خود را اجرایی کنیم.

انتهای پیام

captcha