پیکر شهید کیخا فردا در زاهدان تشییع می‌شود
کد خبر: 3765292
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

پیکر شهید کیخا فردا در زاهدان تشییع می‌شود

گروه فرهنگی - جانباز 70 درصد سیستان و بلوچستان شب گذشته پس از تحمل 32 سال رنج و زندگی بر روی ویلچر، در یکی از بیمارستان‌های مشهد به خیل یاران شهیدش پیوست.

پیکر شهید کیخا فردا در زاهدان تشییع می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حسین کیخا، جانباز 70 درصد سیستان و بلوچستان شب گذشته پس از تحمل 32 سال رنج و زندگی بر روی ویلچر، در یکی از بیمارستان‌های مشهد به خیل یاران شهیدش پیوست.
غلامعلی ثموری، معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان ضمن تبریک و تسلیت این واقعه، بیان کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس روز سه شنبه، 29 آبان‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود و پیکرش در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری خواهد شد.
وی افزود: جانباز سرافراز اسلام حاج حسین کیخا، در سال 1365 و در دوران جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار ضایعه قطع نخاع شده بود.
معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان اظهار کرد: این شهید بزرگوار روز گذشته به عنوان نماینده مدیر کل بنیاد شهید استان برای شرکت در مراسم گرامیداشت خبرنگار شهید محسن خزایی به مشهد عزیمت کرده بود که بر اثر سرما خوردگی شدید و عفونت ریه در بیمارستان مشهد مقدس بستری شد؛ اما با وجود تلاش پزشکان جام شهادت را نوشید.

انتهای پیام

captcha