برگزاری همایش «اقتدار» در سمنان
کد خبر: 3765690
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

برگزاری همایش «اقتدار» در سمنان

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان از برگزاری همایش اقتدار در استان خبر داد و گفت: این همایش پنجم آذر‌ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان ‌سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری «همایش اقتدار» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، ‌حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان امروز، 29 آبان‌ماه در نشست خبری  با اشاره به اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در استان سمنان از برگزاری همایش اقتدار در هفته بیسج خبر داد و افزود: این همایش پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان استان سمنان برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» از پنجم آذر آغاز و در این هفته برنامه‌های متنوعی در استان سمنان برگزار خواهد شد.

دامغانی از بهره‌برداری 45 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی نیز در هفته بسیج در استان سمنان خبر داد وافزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بهره‌برداری از 26 واحد مسکونی زلزله‌زدگان در هفت روستای استان کرمانشاه، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات استان، برگزاری 19 یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان، اعزام 40 تیم پزشکی به مناطق محروم استان، اعزام 120 گروه جهادی به مناطق محروم و برپایی 32 نمایشگاه و بازارچه تولیدات اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای هنری بسیجیان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

دامغانی از در دست اجرا بودن 120 طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در استان سمنان توسط بسیج سازندگی خبر داد و یاداور شد: 45 پروژه از این تعداد با ارزش ریالی 60 میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

captcha