توجه به آینده‌سازان کشور؛ مهم‌ترین اولویت فرهنگی بسیج
کد خبر: 3766643
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

توجه به آینده‌سازان کشور؛ مهم‌ترین اولویت فرهنگی بسیج

گروه فرهنگی ـ جانشین فرمانده سپاه همدان با اشاره به کارکرد‌های فرهنگی بسیج در عرصه داخلی توجه به آینده‌سازان کشور را مهمترین بخش عرصه فرهنگی بسیج برشمرد.

توجه به آینده‌سازان کشور؛ مهم‌ترین اولویت فرهنگی بسیج

صفی‌اله صفائی، رئیس دانشگاه‌های پیام نور منطقه 4 کشور و استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همرمان با هفته بسیج نشست صمیمی با سردار مهدی فرجی در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه جامعه، مردم و کشور سالم نخواهند ماند مگر دانشگاه سالم باشد اضافه کرد: دانشگاه پیام نور سنگر عظیم تعهد برای ایجاد و گسترش جوانان مؤمن نسبت به جامعه است.
فرجی نیز در این مراسم عنوان کرد: بسیج هدیه امام راحل است تمام افرادی که در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، جایگاه قابل احترامی دارند و تمامی دانشگاه‌ها برای نظام جمهوری اسلامی قابل افتخار هستند.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، نماد بارز بسیج است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود، ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که بالاترین مقام نظام در تمام جلسات رسمی از چفیه به عنوان نماد بسیج استفاده می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه همدان بیان کرد: این چفیه یک تذکر است به تمام افرادی که نسبت به بسیج معرفت دارند، بسیج در دفاع مقدس ظهور عملی یافت و امروز شاهد وجود سازمانی به نام بسیج در کشور هستیم.
فرجی با بیان اینکه شجره طیبه‌ای است که امام آن‌را کاشت و رهبری آن را رشد داد، گفت: بسیج کانونی است که همه صنوف، سنین، مشاغل و طوایف را در خود جای داده است.
وی ادامه داد: یکی از آثار بسیج حضور در جنگ و پیروزی در آن است، شاید پیروزی در جنگ امری عادی باشد اما پیروزی ایران در دفاع مقدس که تنها با توکل به خدا در مقابل کشوری با حمایت ابر قدرت‌های جهان صورت گرفت همان اثر بسیج است.
وی همچنین با اشاره به کارکرد‌های فرهنگی بسیج در عرصه داخلی، توجه به آینده سازان کشور را مهمترین بخش عرصه فرهنگی بسیج برشمرد.
انتهای پیام

captcha