مزار شهدای رباط کريم گلباران شد
کد خبر: 3766741
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

مزار شهدای رباط کريم گلباران شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مزار شهدای رباط کریم با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامی و ديگر مسئولان این شهرستان، گلباران و عطرافشانی شد.

مزار شهدای رباط کريم گلباران شدبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت هفته بسیج و هفته فرهنگی شهرستان رباط کریم، با حضور حجج اسلام ترابی، امام جمعه رباط کريم، تولائی، رئيس اداره تبليغات اسلامی، رشيدزاده، دادستان و ساداتی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات، مزار مطهر شهدای هشت سال جنگ تحميلی، گلباران و عطرافشانی شد.
اين مراسم که به همراه قرائت دعای زيارت عاشورا در امامزاده عمادالدین(ع) برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا، با آرمان‌های شهيدان نظام مقدس جمهوری اسلامي تجديد ميثاق کردند.

گفتمان دینی «حمایت از کالای ایرانی» در مدارس رباط کریم
دو گفتمان دینی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» در مدارس دخترانه عفاف و بصیرت نصیرشهر برگزار شد. امین‌الله اکبری، استاد این گفتمان با بیان راهکارهای تحقق حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: باید تصور بهتر بودن کالای خارجی را کنار بگذاریم و جهت‌گیری ما به سمت و سوی مصرف اجناس با کیفیت ایرانی باشد. تقویت احساس مسئولیت در جامعه مهم‌ترین اصل برای حمایت از تولید و کالای ایرانی است.

نشست هم‌اندیشی‌ شورای هيئت‌های مذهبی
نشست هم‌اندیشی‌‌ شورای هيئت‌های مذهبی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، با حضور حجج اسلام تولائی، رئيس و هدايتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با موضوع گرامیداشت هفته وحدت، بسیج و هفته فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
در اين جلسه، رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم ضمن تبریک میلاد پیامبراسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)، خواستار همکاری و تعامل بیشتر در مراسم گرامیداشت ایام سال شد.
همچنين در اين جلسه در خصوص همیاری شورای هیئتهای مذهبی در امر ثبت نام هیئت‌ها در سامانه طوبی، سرکشی اعضای شورا در مراسم‌های هفتگی هیئت‌های مذهبی و رسیدگی به مشکلات آنها و تجلیل از هیئت‌های مذهبی برجسته و پیرغلامان هیئت‌ها و روحانیون فعال در امر تبلیغ بحث و تبادل نظر شد.

منوچهر جلیلی
انتهای پیام

 

captcha