شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز قمی در طرح ملی «بشارت ۱۴۵۲»
کد خبر: 3769599
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز قمی در طرح ملی «بشارت ۱۴۵۲»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قم از برگزاری طرح ویژه ۱۴۵۲ در مدارس با پوشش ۱۵ هزار نفری دانش‌آموزان خبر داد.

شرکت 15 هزار دانش‌آموز قمی در طرح ملی بشارت 1452سیدمحمد صالح‌نژاد، مدیر اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: طرح ملی بشارت 1452 یکی از طرح‌های مهمی است که با تفاهمی که بین ادارات کل اوقاف و امورخیریه و آموزش و پرورش استان قم منعقد شد وارد فاز جدیدی شده است.

وی افزود: تبلیغات محیطی وسیعی در استان قم صورت گرفته است تا این طرح به شکل جدی با حضور مردم همراه شود و در این تفاهم قرار است 15 هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار بگیرند.

مدیراداره قرآن اداره‌کل اوقاف استان قم بیان کرد: در این طرح مربیان آموزش قرآن در یک سوم درس قرآن مدارس به کلاس‌های درس رفته و اقدام به برگزاری این طرح می‌کنند که شامل؛ حفظ جز سی قرآن کریم به همراه مفاهیم آن است.

صالح‌نژاد گفت: طرح‎‌های پشتیبان این برنامه نیز از رسانه‎‌ ملی از جمله شبکه قرآن به عنوان مدرسه قرآن در حال برگزاری است که امیدواریم بتواند موفقیت چشمگیری را در این عرصه ایجاد کند.

انتهای پیام

captcha