آمادگی مؤسسه «روشندلان اصفهان» برای تجهیز رواق‌های آستان رضوی به قرآن‌ و ادعیه به خط بریل
کد خبر: 3769626
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

آمادگی مؤسسه «روشندلان اصفهان» برای تجهیز رواق‌های آستان رضوی به قرآن‌ و ادعیه به خط بریل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روشندلان اصفهان آمادگی دارد تا با حمایت آستان قدس رضوی و یا خیرین، تمامی رواق‌ها و صحن‌های این آستان را به مصاحف شریف به خط بریل مزین کند.

سید‌مرتضی نیكزاد، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روشندلان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه آمادگی دارد که با حمایت آستان قدس رضوی یا با اجازه این آستان و در نظر گرفتن مکان‌هایی مشخص در رواق‌ها و صحن‌ها، آنها را مزین به قرآن و ادعیه و زیارت‌نامه به خط بریل کند.
وی با اشاره به اینکه مکاتبات متعددی از سوی مؤسسه با آستان قدس رضوی انجام شده، اظهار کرد: هنوز جوابی با صراحت دریافت نکرده‌ایم، با وجود اینکه جلساتی نیز با برخی از مسئولان واحدهای فرهنگی داشته‌ایم.
نیکزاد تأکید کرد: اگر آستان حرم رضوی بتواند از تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل حمایت کند تا با این حمایت مالی، مؤسسه را که مهم‌ترین چاپخانه بریل در سطح کشور و منطقه در حوزه دین است، اقدام به چاپ و تهیه این مصاحف شریف کند و اگر نتواند حمایت مالی انجام دهد و در زمینه تعبیه مکان‌هایی در رواق‌ها و صحن‌ها ما را در قرار دادن قرآن‌ و ادعیه به خط بریل یاری کنند، لذا با راه‌اندازی کمپین و پویشی اقدام به جمع‌آوری حمایت خیرین خواهیم کرد.
یادآور می‌شود، نابینایان برای تهیه این قرآن‌ و ادعیه‌های بریل می‌توانند طی ایام هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ با انتشارات مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان با شماره‌های ۰۳۱۳۴۴۵۰۱۳۰ و ۳۴۴۵۷۳۷۶ ۰۳۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha