روابط عمیق ایران و عراق؛ خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در اربعین امسال
کد خبر: 3772274
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

روابط عمیق ایران و عراق؛ خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در اربعین امسال

گروه اجتماعی ـ دبیر ستاد اربعین کشور با اشاره به اینکه امسال دشمنان با پشتوانه مالی عربستان و دیگر کشورهای عربی با کار بر روی مسائل فرهنگی به امید ایجاد اختلاف بین ایران و عراق برای ضربه همایش بزرگ اربعین حسینی بودند،گفت: با حضور خادمین ایران و عراقی و روابط عمیق دو کشور این توطئه خنثی شد.

اربعین امسال با شکوه خاصی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شهریار حیدری، دبیر ستاد اربعین کشور امروز در همایش تجلیل از خادمین موکب‌های اربعین حسینی کرمانشاه مستقر در ایران و عراق با بیان اینکه اربعین امسال برای تفرقه‌افکنی در اربعین بی‌نتیجه ماند، گفت: سال گذشته تلاش‌های زیادی برای بازگشایی مرز خسروی صورت گرفت اما به انتخابات ریاست جمهوری برخورد کردیم و به دلیل تغییر در ساختار سیاسی عراق این امر صورت نگرفت.
وی با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های گذشته با تمرکز بر مسائل امنیتی قصد ضربه زدن به این همایش بزرگ را داشت، افزود: اربعین امسال بهتر از سال‌های گذشته و با شکوه خاصی برگزار شد.
حیدری بیان کرد: امسال دشمنان با پشتوانه مالی عربستان و دیگر کشورهای عربی با کار بر روی مسائل فرهنگی به امید ایجاد اختلاف بین ایران و عراق برای ضربه همایش بزرگ اربعین حسینی بودند.
دبیر ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: اما حضور خادمین ایران و عراقی و روابط عمیق دو کشور این توطئه خنثی شد.
وی به نقش این استان در همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: زائرانی که از استان کرمانشاه به کربلا رفته‌اند از این استان به نیکی یاد می‌کنند.
انتهای پیام

captcha