تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای حج تمتع ۹۸
کد خبر: 3772846
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رشیدیان پیش از عزیمت به عربستان خبر داد:

تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای حج تمتع ۹۸

گروه جامعه ــ رئیس سازمان حج و زیارت، پیش از عزیمت به عربستان سعودی، درباره آخرین برنامه‌ریزی‌های حج تمتع ۹۸ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم مقدمات اعزام هیئت‌های مسکن، حمل و نقل و تغذیه را به عربستان انجام دهیم.

تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای حج تمتع ۹۸به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علیرضا رشیدیان، رئیس این سازمان پیش از عزیمت به عربستان در خصوص این سفر و آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای حج تمتع 98 گفت: همه‌ساله وزارت حج عربستان از همه کشورهای اسلامی در رابطه با حج تمتع دعوت به عمل می‌آورد که بر همین اساس و طبق روال معمول از سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز دعوت به عمل آمد تا برای حج پیش رو، سفری به عربستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین موضوع در مذاکرات، بحث امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی است، اظهار کرد: موضوعات ذکرشده همیشه جزو مطالبات سازمان حج و زیارت از سعودی‌ها بوده است؛ امیدواریم امسال هم با تفاهم و همکاری که با وزارت حج عربستان سعودی در رابطه با حج 98 داریم، بتوانیم با رفع مشکلات سنوات قبل، حجی توأم با عزت، کرامت و امنیت برای حجاج ایرانی داشته باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در حوزه تأمین مسکن، حمل و نقل و اسکان زائران جزو مسائل جدی است و به دلیل اینکه ما در طول سال در عربستان حضور نداریم، این هماهنگی‌ها باید در زمان فشرده‌تری به نسبت دیگر کشورها انجام شود.

رشیدیان در پایان گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم مقدمات اعزام هیئت‌های مسکن، حمل و نقل و تغذیه را به عربستان انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha