انفجار مین مغناطیسی در «بگرامی» افغانستان
کد خبر: 3773924
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

انفجار مین مغناطیسی در «بگرامی» افغانستان

گروه بین‌الملل ــ یک مین مغناطیسی در نزدیکی منزل یکی از نامزدهای مجلس نمایندگان افغانستان در بخش بگرامی منفجر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «آریانانیوز» افغانستان؛ صبح امروز 28 آذر (19 دسامبر) انفجاری در بخش بگرامی (واقع در مرکز کابل، پایتخت افغانستان) روی داده است. فرمانده تأمین امنیت کابل با تأیید این خبر افزود: این مین از نوع مغناطیسی بوده که در کابل منفجر شد.

بصیر مجاهد، سخنگوی فرماندهی تأمین امنیت کابل نیز در این باره گفت: انفجار در یک موتور ارتش روی داده است. در این انفجار، راننده موتور نیز مجروح شده است.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی «اسپوتنیک» روسیه در این باره آورده است که وزارت داخلی افغانستان این خبر را تأیید کرده و گفته است که محافظ دادستان کل در حوالی شهرک میرویس بخش بگرامی در معرض این حمله قرار گرفته است. در نتیجه این انفجار، دو نفر مجروح شده‌اند.

از سویی پایگاه خبری «خبرنامه» افغانستان نیز در این باره از سخنان وحیدالله نظامی، مسئول امنیت فرماندهی پلیس استان بغلان یاد کرده و گفته است که این مین مغناطیسی از قبل در موتور یکی از مهمانان محمد ظریف ظریف،‌ نامزد مجلس نمایندگان از این استان جاسازی شده بود که صبح امروز در نزدیکی منزل این نامزد منفجر شد.

یادآور می‌شود،‌ گروه تروریستی طالبان روز گذشته به استان دایکندی (یکی از 34 استان افغانستان) نیز حمله کرده بود که 20 نفر از نیروهای پلیس در این حمله کشته و مجروح شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha