مراسم چهلمین روز شهادت «سیدنورخدا» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3774250
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸

مراسم چهلمین روز شهادت «سیدنورخدا» در لرستان برگزار شد

گروه اجتماعی ـ مراسم چهلم شهید سیدنورخدا موسوی، شهید همیشه زنده وطن عصر پنج‌شنبه، ۲۹ آذر در خرم‌آباد برگزار شد.

مراسم چهلمین روز شهادت سیدنورخدا موسوی در لرستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم چهلم شهید سیدنورخدا موسوی عصر پنج‌شنبه، 29 آذرماه با حضور محمدعلی نوری‌نژاد، معاون هماهنگ‌کننده ناجا در حسینیه گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم که خانواده شهید سیدنورخدا موسوی، خانواده معظم شهدا و مدیران و آحاد مختاف مردم حضور داشتند، معاون هماهنگ‌کننده ناجا، گفت: ملت بزگوار ایران به‌ویژه مردم لرستان قدرشناس کسانی هستند که در برقراری امنیت و نظم کشور جان خود را فدا می‌کنند، در نیروی انتظامی از جوانان سلحشور، متدین و رزمنده استان لرستان کم نداریم، جوانان غیوری که وقتی وارد نیروی انتظامی ی شوند امنیت خود را فدای امنیت مردم می‌کنند.
وی بیان کرد: این جوانان هر جا نیاز باشد جان فدا هستند و نمونه آن آرمیدن دو شهید بزرگوار سید نورخدا موسوی و شهید حادثه تروریستی اهواز است؛ به لطف خدا روحیه، شجاعت و مقاومت دلیرانه جوانان زبانزد خاص و عام است و زمانی که به شهادت می‌رسند فضای کشور را معنوی‌تر می‌کنند.
یادآور می‌شود، سید نورخدا موسوی در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح و به کما رفت.
این جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی که به شهید زنده کشور مشهور بود ۱۰ سال در کما به‌سر می‌برد تا اینکه شامگاه سه‌شنبه، ۱۵ آبان امسال، در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) آسمانی شد و در سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور پُرشور مردم در شهر خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد

انتهای پیام

captcha