تمبر مشترک ایران و فیلیپین منتشر می‌شود
کد خبر: 3774810
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

تمبر مشترک ایران و فیلیپین منتشر می‌شود

رایزنی فرهنگی ایران و اداره پست فیلیپین، در خصوص انتشار تمبر مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فیلیپین به مناسبت پنجاه‌وپنجمین سال استقرار روابط فرهنگی دو کشور، مذاكره كردند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ محمد جعفری‌ملک، رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین با ماکسیمو سانتا ماریا، معاون امور بازاریابی و نیز جوسلین ادرالین کاتچو، مدیر امور پروژه‌های ویژه اداره پست فیلیپین دیدار و گفت‌وگو كرد.

در این دیدار نسبت به تبادل نظر درباره نحوه همکاری‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های هنری از سوی رایزنی فرهنگی ایران در سالن موزه پست فیلیپین و بررسی امکان انتشار تمبر مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فیلیپین به مناسبت پنجاه‌وپنجمین سال استقرار روابط دیپلماتیک و فرهنگی بین دو کشور گفت‌وگو و مذاكره شد.

محمد جعفری‌ملك در آغاز این دیدار گفت: رایزنی فرهنگی ایران در دو سال اخیر، تا کنون چهل نمایشگاه صنایع دستی، كتاب، عکس، خوشنویسی، و نیز نمایش فیلم‌های برگزیده سینمای ایران، برپایی کارگاه‌های آموزش خطاطی ایرانی ـ اسلامی، سمینارهای گفت‌وگوی ادیان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ... را در فیلیپین برگزار كرده و هم‌اكنون آماده است نسبت به همکاری‌های فرهنگی با اداره پست فیلیپین اقدام كند.

رایزن فرهنگی كشورمان همچنین خواستار بررسی امکان انتشار تمبر مشترک یادبود پنجاه‌وپنجمین سالگرد استقرار روابط دیپلماتیک و فرهنگی دو کشور با طرح مورد نظر ایران و فیلیپین از سوی اداره پست فیلیپین شد.

در ادامه ماكسیمو سانتا ماریا، معاون امور بازاریابی اداره پست فیلیپین با بیان سخنانی، آشنایی خود با بخش اعظمی از فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران را اعلام و از طرح انتشار تمبر مشترك، استقبال كرد.

انتهای پیام

captcha