استخدام استاد تاریخ و فرهنگ اسلامی در دانشگاه آلمانی
کد خبر: 3774900
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

استخدام استاد تاریخ و فرهنگ اسلامی در دانشگاه آلمانی

گروه بین‌الملل ـ دانشگاه «یوهانس گوتنبرگ ماینتس» آلمان (Johannes Gutenberg-Universität Mainz) در حوزه «تاریخ و فرهنگ اسلامی در شرق دریای مدیترانه» استاد استخدام می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ در شماره 401 هفته‌نامه خبری رایزنی فرهنگی ایران در آلمان با اعلام این خبر آمده است: کار این استاد تدریس و تحقیق در رشته تاریخ و فرهنگ اسلامی خواهد بود و متقاضیان این فرصت شغلی باید اطلاعات کافی در زمینه دانش عربی داشته باشند. همچنین آشنایی با زبان ترکی عثمانی به منزله امتیاز در نظر گرفته خواهد شد.

انتظار می‌رود که فرد منتخب بتواند به توسعه برنامه‌های دانشگاه در حوزه «تاریخ و فرهنگ خاور نزدیک» کمک کند. داشتن مهارت‌های ارتباطی و آمادگی برای حضور در فعالیت‌های گروهی نیز از پیش‌نیازهای پذیرش برای این فرصت شغلی است. متقاضیان همچنین باید قوانین مربوط به استادان در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس را بپذیرند.

مسئولان دانشگاه ماینتس ترجیح می‌دهند تا فردی را برای این فرصت شغلی انتخاب کنند که مدارک کافی برای اثبات کیفیت کار خود در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد و بتواند مسئولان دانشگاه را از طریق فعالیت‌ها و تحقیقات خود قانع کند.

علاوه بر این، متقاضیان باید به شروطی که در قانون استخدام آموزش عالی ایالت «راینلاند فالتس» وجود دارد توجه کنند.

قرارداد استاد منتخب ابتدا به صورت موقت و سه ساله خواهد بود و در شرایطی که مسئولان دانشگاه از کار او راضی باشند، این قرارداد برای سه سال دیگر تمدید می‌شود. پس از آن، اگر این استاد در ارزیابی‌های مسئولان دانشگاه موفق شود که نمره کافی را به‌ دست آورد، می‌تواند در جایگاه استاد رسمی دانشگاه استخدام شود.

علاقه‌مندان برای این فرصت شغلی می‌توانند مدارک خود را که رزومه کاری شامل مقالات، کتاب‌، دوره‌های آموزشی و پروژه‌های تحقیقاتی است تا ۲۸ دسامبر سال جاری (هفتم دی ماه) برای مسئولان دانشگاه ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha