کمک داوطلبان مسلمان به نیازمندان دیترویت آمریکا
کد خبر: 3775845
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

کمک داوطلبان مسلمان به نیازمندان دیترویت آمریکا

گروه بین‌الملل – گروهی از مسلمانان منطقه کرک‌تاون (Corktown) دیترویت آمریکا در شب کریسمس به افراد نیازمند این منطقه کمک کردند تا داوطلبان مسیحی بتوانند در جشن‌های این ایام شرکت کنند.

مشارکت داوطلبان مسلمان در کمک به نیازمندان دیترویت / انگلیسی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کلیک آن دیترویت؛ تعدادی از داوطلبان مسلمان برای کمک به نیازمندان دیترویت در کلیسای اسقفی سنت پیتر (St. Peter's Episcopal Church) این شهر حضور یافتند.

در شب کریسمس بسیاری از داوطلبان درگیر کارها و مراسم خاص این شب هستند و به همین دلیل داوطلبان مسلمان از موسسه خیریه « Mercy-USA for Aid and Development» تصمیم گرفتند به آنها کمک کنند.

کایلا بوتلهو (Kayla Botelho)، یکی از داوطلبان مسلمان می‌گوید: ما در حال کمک به داوطلبانی هستیم که معمولا دوست دارند تعطیلات کریسمس را جشن بگیرند. آنها با توزیع کنسرو و آماده کردن وعده غذایی برای 200 نفر، به نیازمندان این شهر کمک کردند.

«هبه نصیر» می‌گوید: ما سوپ، میوه، قهوه و غذاهایی که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید را بین نیازمندان توزیع می‌کنیم. تنها افراد نیازمند نیستند که احساس خوبی پیدا می‌کنند؛ ما هم احساس خوبی داریم. من تا به حال کلیسا نرفته بودم و مشتاق بودم یک کلیسا را از نزدیک ببینم. برایم جالب بود که پیروان دین دیگری که همه برای یک منظور به آنجا آمده بودند را ببینم.

بوتلهو می‌گوید: خدمت داوطلبانه یکی از راه‌هایی است که مسلمانان احساس خود نسبت به جشن کریسمس را بیان می‌کنند. بخش بزرگی از دین ما انجام کارهای خیر و کمک به نیازمندان است.
انتهای پیام
captcha