برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شبستر
کد خبر: 3777824
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شبستر

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد.

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در شبستر

ابوالفضل الهوردیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام آزمون همزمان با سراسر کشور از پنجم دی‌ماه جاری آغاز شده و تا ۲۰ دی‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که ثبت‌نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir انجام می‌شود، اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای رشته‌های الکترونیکی تا پایان بهمن‌ماه است و متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از تاریخ اول تا نهم اسفندماه دریافت کنند.

الهوردیان افزود: از اهداف برگزاری این آزمون تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور و ایجاد انگیزه میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر ادامه داد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال جاری در سه گروه امتحانی و در قالب ١٨ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با ٨ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) با ٧ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با ٣ رشته برگزار می‌شود.

الهوردیان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون محدودیتی برای ثبت نام ندارند، عنوان کرد: کسانی که در حوزه قرآن کریم فعالیت می‌کنند و حافظان یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر در خصوص زمانبندی ثبت‌نام و برگزاری این دوره از آزمون گفت: آزمون رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم اسفندماه، آزمون رشته‌های کتبی روز پنجشنبه ٩ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی از ١١ الی ٢٣ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha